top of page

שיפור הבטיחות והביטחון: היתרונות של ציפוי חלונות נגד הדף טיליםו-ונדליזם בחלונות בבתי מגורים ובמשרדים

עודכן: 29 באוק׳ 2023



לאור האירועים הקשים והקיצוניים שישראל חווה בייחוד בימים אלו במלחמת "חרבות ברזל", הבטחת הבטיחות והביטחון בתוך בתי מגורינו ובמקומות העבודה שלנו הפכה לעדיפות עליונה.

אחד הפתרונות שזכו לתשומת לב משמעותית הוא התקנת ציפוי מיגון שקוף למניעת פיזור חלקי זכוכית לשטח הבית כתוצאה מהדף פיצוץ או רקטה. טכנולוגיה מתקדמת זו לא רק מספקת הגברת הגנה מפני אסונות טבע, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגנה מפני איומים מעשה ידי אדם כדוגמת פיצוצים מהתקפות טילים ונסיונות פריצה דרך פתחי הזכוכית המקיפים אותנו כמעט בכל מבנה כגון חלונות ודלתות זכוכית.

היתרונות המרכזיים בהתקנת ציפוי מיגון לזכוכיות, ביניהן נכללים גם חלונות ומראות הם:

1. הגנה ללא תחרות:

ציפוי מיגון מיועד לעמוד בכוחות הרס גבוהים, מה שהופך אותו להגנה אמינה מפני פיצוצים בלתי צפויים, כולל אלה שנגרמו כתוצאה מהדף התקפות טילים ורקטות וכנגד ניסיונות פריצה. ציפוי מיגון, מגן על ידי כך שמגביר את עוצמת החוזק של זכוכית מרוסקת ביחד.

ציפוי מיגון ממזער את הסיכון לפציעות מהעפת חלקי זכוכיות, ויוצר סביבה בטוחה יותר לדיירי הבית או מקום העבודה, בנוסף ציפוי מיגון מהווה עוד גורם מעכב במקרא של ניסיונות פריצה לתוך הבית.

2. הגנה שקופה:

אחד היתרונות של ציפוי מיגון הינו רמת השקיפות שלו. לאחר יישום, המדבקה כמעט בלתי נראת, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית הן למגורים ומקומות מסחר. מיגון שקוף מאפשר ליהנות מאור טבעי כמו זכוכית רגילה תוך הגברת רמת האבטחה והבטיחות לשוהים במבנה שעבר יישום מיגון בחלונות ו או לחילופין בויטרינות התצוגה של העסק.

3. מהירות ביצוע התקנה:

התקנת ציפוי מיגון נגד הדף ופריצה היינו תהליך יחסית מהיר ברמת הביצוע. שלא כמו אמצעי הגנה מסורתיים, כגון התקנת סורגים, ניתן ליישם את מדבקת המיגון ללא צורך בעבודות בנייה ו או פרוק של יחידות הזכוכית. המשמעות בפועל היינה ביצוע מהיר תוך מינימום "הפרעה" לניהול היום יומי בעסק או בבית.

4. יישומים רב -תכליתיים:

כיום, יותר מבעבר השימוש בזכוכיות בבנייה מודרנית עולה, בכל מקום אליו אנו נכנסים נוכל למצא פתחים רבים העשויים מזכוכיות. את הציפוי מיגון נגד הדף ופריצה ניתן ליישם על סוגים שונים של זכוכיות ברמת הפונקציונאליות של הזכוכית במבנה, ביניהם נמנים: חלונות מגורים, פתחי זכוכית בעסקים כולל דלתות זכוכית, זכוכיות במפעלים, ויטרינות תצוגה, מראות חדרי כושר, מחיצות פנים במבני תרבות, בתי חולים מוסדות חינוך ואף לזכוכיות במכונות ייצור. הרבגוניות בשימוש ציפוי המיגון הופכת אותו לבחירה מעשית לשיפור והגברת רמת האבטחה במגוון רחב של מבנים.

באזורים "רגישים" ברמה ביטחונית ציפוי מיגון מהווה שכבה נוספת ברמת האבטחה והביטחון של הזכוכיות במבנה ובעיקר מגביר את האבטחה מחשש לנזק לרכוש ולגוף מפגעי זכוכית שמתנפצת ומהווה שכבת מגן נוספת המעכבת ניסיונות פריצה מפתחי הזכוכיות.

לסיכום, התקנת מדבקת מיגון שקופה, הינה פעולה אקטיבית שכל אחד יכול לישם על זכוכיות ומראות במטרה ליצר הגברת רמת הבטיחות הן בבתי המגורים והן בבתי העסק. על ידי שילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם יתרונות מעשיים, התקנת שכבת ציפוי מיגון מציע ממשק קל ליישום וחשוב לאתגרי אבטחה הקיימים מנזק לפגיעה מזכוכיות בכל מבנה.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page